en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Δημήτρης Φραγκάκης: Είναι στρατηγική επιλογή το εκ νέου άνοιγμα στην αραβική αγορά

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Για το στοχευμένο πρόγραμμα διαφήμισης που υλοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού στην κατεύθυνση προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, καθώς και για την παρουσία του Οργανισμού στο Greek-Αrabian Luxury Tourism & Gastronomy Workshop 2021 στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9 ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

«Φέτος, ξεκινώντας μια πολύ σημαντική και πολύ μεθοδική δουλειά από τον Δεκέμβριο ουσιαστικά του 2020, ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής που έχουν γίνει τα τελευταία 10 χρόνια. Και είναι από τα μεγαλύτερα όχι μόνο λόγω του ύψους της επένδυσης που φτάνει περίπου τα 23 εκατ. ευρώ μόνο για το 2021, αλλά είναι μια πιο μελετημένη δουλειά που έχει γίνει, στοχεύοντας όχι απλά σε καταχωρίσεις που θα διαφημίσουν τον ΕΟΤ και την Ελλάδα και τον ελληνικό τουρισμό, αλλά βασίζεται σε συμφωνίες και σε διαπραγματεύσεις που έχουν γίνει από κοινού με το υπουργείο Τουρισμού με τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators που μας ενδιαφέρουν. Έχουμε κάνει συμφωνίες με 18 εταιρείες, θα προστεθούν άλλες 2 το επόμενο διάστημα, και με 78 tour operators μεγάλους και μεσαίους, αλλά και λόγο μικρότερους specialists ανάλογα με τη χώρα που μας ενδιαφέρει. Φέτος το βασικό ζητούμενο δεν είναι απλά να προβάλουμε τη χώρα μας γενικά, αλλά να έχουμε ταξιδιώτες, να έχουμε κόσμο», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

«Έχουμε κάνει μία στρατηγική επιλογή να επιχειρήσουμε ένα εκ νέου άνοιγμα προς την αραβική αγορά, γι’ αυτό και συμμετείχαμε διά ζώσης στην έκθεση στο Ντουμπάι, η οποία πήγε εξαιρετικά καλά για την Ελλάδα. Υπήρξε ένα κλίμα θετικό για την Ελλάδα», τονίζει ο Δημήτρης Φραγκάκης.

«Την επόμενη εβδομάδα κάνουμε το Greek-Αrabian Luxury Tourism & Gastronomy Workshop, το πολύ ενδιαφέρον αυτό workshop. Στόχος μας είναι, επειδή έχουμε και πτήσεις, να ανοίξουμε μια αγορά, η οποία πάντα ήταν μια αγορά που την ήθελε η Ελλάδα», καταλήγει ο επικεφαλής του ΕΟΤ.

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:

https://soundcloud.com/user-665020045/27-05-21-4

The post Δημήτρης Φραγκάκης: Είναι στρατηγική επιλογή το εκ νέου άνοιγμα στην αραβική αγορά appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες