en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Δ. Φραγκάκης: Διαφημιστική καμπάνια 23 εκατ. το 2021 από τον ΕΟΤ

Την καμπάνια προβολής της χώρας στο εξωτερικό και το νέο αφήγημα της στρατηγικής επικοινωνίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), παρουσίασε την Παρασκευή 14 Μαΐου, στο Delphi Economic Forum στο Ζάππειο Μέγαρο, ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης.
Ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι:
«Φέτος, ο ΕΟΤ υλοποιεί μία από τις μεγαλύτερες καμπάνιες προβολής της χώρας στο εξωτερικό. Είναι καμπάνια μακράς χρονικής διάρκειας, σε Ευρώπη και Αμερική, συνολικού προϋπολογισμού 23.000.000 ευρώ. Ειδικά οι συμφωνίες συνδιαφήμισης που έχουμε συνάψει με 18 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και 78 tour operators θα ξεπεράσουν τα 10,5 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα, για να στηρίξουμε το αφήγημά μας πραγματοποιούμε ήδη διαφημιστική εκστρατεία σε δεκάδες digital media και πλατφόρμες του εξωτερικού, συνολικού προϋπολογισμού 12,6 εκατ. ευρώ».

<!–

<!–

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
–>

Η στρατηγική που επελέγη, μετά την πρωτόγνωρη και παγκόσμια υγειονομική κρίση, βασίζεται σύμφωνα με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ:
«Στον εμπλουτισμό και τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος μας. Πρόκειται για ένα νέο αφήγημα που βασίζεται στο τρίπτυχο άνθρωποι – αξίες – εμπειρίες και πάει πέρα από το κλασικό μοντέλο ήλιος – θάλασσα. Προβάλλουμε, πλέον, την Ελλάδα που τα έχει όλα όπως υποδηλώνει και το moto μας “All You Want Is Greece”’», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το άνοιγμα του τουρισμού, ο κ. Φραγκάκης το χαρακτήρισε ως:
«Ένα σημαντικό ορόσημο για τη χώρα μας. Έχουμε δουλέψει πολύ μεθοδικά τους τελευταίους μήνες, προκειμένου να υλοποιήσουμε έναν οδικό χάρτη ασφαλούς ανοίγματος του τουρισμού μας. Οι εμβολιασμοί, τα τεστ, τα υγειονομικά πρωτόκολλα είναι πολύ σημαντικά όπλα για την επικείμενη τουριστική σεζόν. Έχουμε το σχέδιο και την κατάλληλη προετοιμασία προκειμένου να πάμε σταδιακά και προσεκτικά σε μία χρονιά ανάκαμψης το 2021. Η σημερινή μέρα είναι όμως και η αρχή ενός μαραθωνίου, με δυσκολίες και μεταβολές. Με συλλογική δουλειά και αισιοδοξία, όμως πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».
Όσον αφορά το ρόλο του ΕΟΤ τη φετινή περίοδο, ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού τόνισε:
«Αναπόσπαστο μέρος του κυβερνητικού σχεδίου για τον τουρισμό είναι η προώθηση της χώρας μας στο εξωτερικό, την οποία υλοποιεί και φέτος ο ΕΟΤ. Είμαι υπερήφανος για όσα έχουμε καταφέρει αυτούς τους 14 μήνες της πρωτοφανούς κρίσης. Και είμαι περήφανος και για τα στελέχη του Οργανισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χωρίς τους οποίους δεν θα είχαμε καταφέρει τόσα πράγματα. Για μένα ο ρόλος του ΕΟΤ είναι να στηρίζει τη χώρα ως προορισμό, να ενισχύει την τουριστική επιχειρηματικότητα, να συμβάλλει στην τόνωση της απασχόλησης και της τοπικής ανάπτυξης. Όσο περισσότερο συγκλίνουμε με την αγορά, τόσο πιο πετυχημένη θα είναι η δουλειά μας».

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media
Source: etravelnews.gr

Original article: Δ. Φραγκάκης: Διαφημιστική καμπάνια 23 εκατ. το 2021 από τον ΕΟΤ.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες