en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Η βιωσιμότητα πρωταρχικός στόχος των ταξιδιωτών

Βασικός στόχος παγκοσμίως έχει γίνει η βιωσιμότητα στα ταξίδια σύμφωνα με έρευνα του ελβετικού οργανισμού m1nd-set.

Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο διακρίνονται για τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες τους και την αγορά βιώσιμων αγαθών και υπηρεσιών.

Η μετάβαση στην πιο ευσυνείδητη κατανάλωση είναι επίσης εμφανής μεταξύ των αγοραστών ταξιδιωτικών ειδών.

Το 35% των διεθνών ταξιδιωτών αγοράζουν πιο βιώσιμα ή φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα σε σύγκριση με την προ Covid-19 περίοδο. Αυτή η τάση είναι ακόμη υψηλότερη :

Στους ταξιδιώτες που είναι πρόθυμοι να πετάξουν ξανά αμέσως μετά την άρση των απαγορεύσεων και των καραντίνας (45%).
Μεταξύ των Κινέζων ταξιδιωτών (41%).
Των επιχειρηματιών (40%).
Των Millennials (39%).

Το 55% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι δίνουν περισσότερη προσοχή στα προϊόντα που προέρχονται από τη φύση τώρα από ό, τι πριν από την πανδημία.

Το 49% των διεθνών ταξιδιωτών είπε επίσης ότι οι βιώσιμες συσκευασίες είναι πιο σημαντικές γι ‘αυτούς τώρα συγκριτικά με την προ-Covid εποχή.

Η βιωσιμότητα ενισχύει την αντίληψη της επωνυμίας

Το 86% των αγοραστών ταξιδιού και αφορολόγητων ειδών δήλωσε ότι η μεγαλύτερη εστίαση στη βιωσιμότητα από τους κατασκευαστές έχει θετικό αντίκτυπο στην αντίληψή τους για τη μάρκα.

Υπάρχει επίσης έντονη προθυμία μεταξύ των διεθνών ταξιδιωτών να πληρώνουν περισσότερα για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.

Το 66% των αγοραστών είπε ότι θα ήταν έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα, ιδιαίτερα γυναίκες αγοραστές (70%).

The post Η βιωσιμότητα πρωταρχικός στόχος των ταξιδιωτών appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες