en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Ομιλία Ιωάννας Δρέττα στην 29η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ

Λανσάρουμε ένα νέο brand, με την επωνυμία Greek Lines, ανασχεδιάζοντας και αναβαθμίζοντας πλήρως την έννοια του αναμνηστικού δώρου και όχι μόνο. Ταυτόχρονα, σχεδιάζουμε και ενεργοποιούμε την καμπάνια για τους digital nomads, μια πρωτοβουλία της Marketing Greece για μια νέα τάση που αφορά ιδιαίτερα την Ελλάδα.
Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων χθες (23/06) στην ομιλία της στην 29η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία της κυρίας Δρέττα

Κυρίες και Κύριοι,
Φίλες και φίλοι καλησπέρα σας,
Η φετινή Γενική Συνέλευση ορίζεται και πάλι από τις δύσκολες υγειονομικές συνθήκες που επιβάλλουν ειδικά υγειονομικά μέτρα και κοινωνική απόσταση.
Είναι η δεύτερη Γενική μας Συνέλευση, που σημαδεύεται από την πανδημία.
Σήμερα, έχοντας διανύσει όλοι μας μια μεγάλη διαδρομή μετά την έναρξη αυτής της περιπέτειας, γνωρίζουμε πολλά περισσότερα.
Για τις ζωές μας, για τη δουλειά μας, για τον ελληνικό τουρισμό.
Για το τι πρέπει και το τι δεν πρέπει να κάνουμε.
Για το πως χρειάζεται να κινηθούμε για να προστατεύσουμε και να εξελίξουμε ακόμα πιο αποτελεσματικά το brand Ελλάδα.
Το 2020 ήταν μια χρονιά σταθμός για το σύνολο του ελληνικού τουρισμού, αλλά και για την Marketing Greece.
Όχι μόνο γιατί κληθήκαμε, όπως όλοι άλλωστε, να ανταπεξέλθουμε στις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία.
Αλλά γιατί η αξία μας, η δυναμική, η ευελιξία, τα γρήγορα αντανακλαστικά μας, πέτυχαν τους στόχους που, ένα χρόνο πριν, είχαμε θέσει.
Να κοιτάξουμε το μέλλον, να μην φοβηθούμε την κατάσταση, να λειτουργήσουμε με ενσυναίσθηση, να αλλάξουμε τελικά τους κώδικες επικοινωνίας.
Η συμβολή της Marketing Greece αναγνωρίστηκε από την πολιτεία, κυρίως όμως, αναγνωρίστηκε και είχε τη στήριξη και την αποδοχή της παγκόσμιας αγοράς.
Βρεθήκαμε στο επίκεντρο των εξελίξεων, πήραμε πρωτοβουλίες, συνεργαστήκαμε στενά με όλους, προσφέραμε τις υπηρεσίες μας, αναλάβαμε να οδηγήσουμε τον ελληνικό τουρισμό σε νέες επικοινωνιακές φόρμες, και τελικά, έναν χρόνο μετά, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι το σύνολο των δράσεών μας στέφθηκαν με επιτυχία.
Κάνοντας μια γρήγορη ανασκόπηση όσων εμπνευστήκαμε, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το πόσο υπερήφανοι αισθανόμαστε για όσα καταφέραμε.
Διατηρώντας πάντα τις αξίες μας στην πρώτη γραμμή.
Επιλέξαμε τη διαφάνεια σε ότι κάναμε, προσφέραμε απλόχερα τη τεχνογνωσία μας, παραμείναμε ομαδικοί και κάναμε σαφές το μήνυμα ότι μόνος του δεν μπορεί κανένας.
Όλα αυτά, από το content του “#TillThen, Stay Safe” και τη συμμετοχή μας στο #GreeceFromHome με το αναβαθμισμένο Discovergreece.com, μέχρι την περίφημη καμπάνια “Greek Summer Is A State Of Mind”, η οποία μετράει ήδη 4 βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς και για την οποία όλες και όλοι στη Marketing Greece αισθανόμαστε υπερήφανοι.
Και συνεχίσαμε με τους ίδιους ρυθμούς στην εξέλιξη της καμπάνιας Endless Greek Summer και την καμπάνια του εσωτερικού κοινού.
Δημιουργήσαμε video, φωτογραφίες, insta stories που διαθέσαμε για ελεύθερη χρήση ώστε να υποστηρίξουμε τον ελληνικό τουρισμό μέσα από στοχευμένο, σύγχρονο και αισθητικά αναβαθμισμένο υλικό.
Παράλληλα, όλο αυτό το διάστημα, η Marketing Greece δημιουργεί συμμαχίες και συνεργασίες με όλους.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece δημιούργησαν ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.
Η εν λόγω δράση βραβεύθηκε πρόσφατα στα Tourism Awards, ως best practice στρατηγικής.
Η Συμμαχία Τουρισμού για τα Χανιά, συνεχίζει για μια ακόμα χρονιά μαζί μας, ενώ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ο Δήμος Μυκόνου, ο Δήμος Σύρου, το Επιμελητήριο Λευκάδας και ο Δήμος Κεφαλλονιάς, αναζητούν την αρωγή, τη τεχνογνωσία και το πάθος μας για την υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού.
Συστηματικές συνεντεύξεις σε διεθνή και ελληνικά μέσα, δηλώσεις, συμμετοχές σε events, είναι μέρος από την εξωστρέφειά μας σε όλη τη διάρκεια του έτους.
Μια ολόκληρη στρατηγική δημοσιότητας …
με τη σωστή δοσολογία και τα κατάλληλα μηνύματα, για τις δύσκολες, ιστορικές στιγμές που περνάει ο τομέας μας.
Με αυτόν τον τρόπο επικοινωνούμε τη δουλειά μας, δίνουμε το στίγμα, περνάμε το μήνυμα του ελληνικού τουρισμού που ξέρει τους τρόπους να ανταποκρίνεται, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,
στις μεγάλες προκλήσεις που εμφανίζονται.
Κυρίες και Κύριοι,
Καθώς ήδη βρισκόμαστε στα τέλη του Ιουνίου, το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι πως η Ελλάδα θα υπερασπιστεί, θα αναπτύξει, θα εξελίξει την εικόνα της, την ταυτότητα της, όχι μόνο φέτος, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, αλλά και αύριο.
Στην μετα-covid εποχή.
Στο πλαίσιο μια διαρκούς αναζήτησης για νέες ιδέες, το Δεκέμβριο του 2020 σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε, το Online συνέδριο “Destination Greece | Communication in Challenging Times“.
Eνα ψηφιακό συνέδριο αφιερωμένο στην επικοινωνία του τουρισμού στη μετά-covid εποχή, με ένα εξαιρετικά ενδιαφέροντες ομιλητές & και με χιλιάδες συμμετέχοντες.
Ένα συνέδριο, με ποικίλες απόψεις και θέσεις, ξεχωριστές τοποθετήσεις, εξειδικευμένες γνώσεις, ενδιαφέροντα και πολύτιμα, θα έλεγα, συμπεράσματα, που λειτούργησαν και εξακολουθούν να λειτουργούν επιδραστικά στη δουλειά μας.
Όπως για παράδειγμα η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, η αναγκαία κατεύθυνση τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους προορισμούς, εστιάζοντας στις φιλικές προς το περιβάλλον και την κοινωνία πρακτικές που θα δημιουργήσουν μια σημαντική παρακαταθήκη για τα επόμενα χρόνια.
Είναι προφανές για εμάς ότι η επένδυση σε αυτόν τον τομέα είναι κρίσιμη, όχι μόνο για λόγους ανταγωνισμού, αλλά κυριολεκτικά, για λόγους επιβίωσης.
Η βιωσιμότητα, με την ολιστική πάντα έννοια, πολύ σύντομα, θα ορίζει τις εξελίξεις και στον τουρισμό.
Κρατάω τρείς έννοιες, τρείς λέξεις κλειδιά που αναδείχτηκαν μέσα από την εκδήλωση …
Η πρώτη είναι η έννοια της ενσυναίσθησης …
Δηλαδή η υποχρέωσή μας ότι σχεδιάζουμε μέσα σε τόσο δύσκολες συνθήκες, να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καιρών.
Να μην γυρνάει την πλάτη στο σήμερα. Να μην αντιγράφει φόρμες, λέξεις εικόνες από το παρελθόν.
Να μπορεί να μιλάει στον δυνητικό επισκέπτη μας με σεβασμό της κατάστασής του.
Η Ελλάδα, δεν έχει ανάγκη από καμπάνιες που θυμίζουν τη δεκαετία του ’90 υιοθετώντας έναν τόνο που δεν είναι σύγχρονος. Έχει ανάγκη από καμπάνιες του σήμερα.
Καμπάνιες με ενσυναίσθηση.
Που αντιλαμβάνονται τις μεγάλες, δομικές, κατακλυσμιαίες αλλαγές που συντελούνται στη ζωή όλων μας, σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Η δεύτερη σημαντική έννοια που ακούστηκε είναι αυτή της ελληνικότητας…
Και η επένδυση σε στοιχεία της …
Δηλαδή η επικοινωνία μας να προβάλλει συστατικά στοιχεία μιας κρυμμένης, αόρατης στα μάτια του επισκέπτη Ελλάδας…
Στοιχεία που αφορούν τον πολιτισμό μας, όχι μόνο τον αρχαίο, αλλά και το νεότερο, θέατρο, κινηματογράφο, λογοτεχνία, την καθημερινότητά μας, τη νεότερη ιστορία, στοιχεία που καθιστούν την Ελλάδα πνευματώδη, φωτεινή, διαφορετική, θελκτική για να την επισκεφτείς και να την γνωρίσεις από κοντά.
Τέλος, ακούστηκε εμφατικά και η έννοια της συνεργασίας…
Για εμάς, για τη Marketing Greece και τον ΣΕΤΕ, είναι αξία πυρηνική.
Λόγος ύπαρξης, στοιχείο δομικό της λειτουργίας μας, κεντρικός στόχος για την ανάπτυξή μας.
Τίποτα, ιδίως αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε, δεν μπορεί να πάει μπροστά χωρίς συνεργασίες.
Το είπε και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ στην ομιλία του, οι μοναχικές πορείες δεν ωφέλησαν ποτέ κανέναν.
Παρ’ όλη την προβληματική στην προσπάθεια του 2020, στη συνεργασία μας με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού, εμείς θα εξακολουθήσουμε να πιστεύουμε στην ανάγκη της συνεργασίας.
Στην πολλαπλασιαστική της δύναμη, αν αυτή γίνει σωστά και επαγγελματικά.
Θα την επιδιώκουμε γιατί μόνο έτσι θα προστατεύσουμε αποτελεσματικά το brand της χώρας μας.
Θα συντονιστούμε στην αναγκαία προβολή των επιμέρους προορισμών, ώστε να υπάρχει πολλαπλασιαστικό όφελος για την Ελλάδα.
Θα αναδείξουμε ένα εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν, που ξεφεύγει από τη μονοδιάστατη και σε μεγάλο βαθμό παρωχημένη προβολή του.
Κανείς, μα κανείς δεν έχασε από τις συνεργασίες.
Και επιτρέψτε μου να επαναλάβω κάτι που είπα και στην περσινή μας Γενική Συνέλευση.
Όταν χτυπιέται η συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, το θύμα είναι ο ελληνικός τουρισμός.
Κυρίες και Κύριοι,
Σήμερα, 16 μήνες μετά το ξεκίνημα αυτής της μεγάλης περιπέτειας που βιώνουμε, φτάνει η στιγμή να κάνουμε έναν ακόμα απολογισμό.
Να αναστοχαστούμε την πορεία μας, να σχεδιάσουμε την επόμενη ημέρα, να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των καιρών.
Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι αυτό το διάστημα καταφέραμε πολλά.
Κερδίσαμε σε φήμη, σε αξία, σε κύρος.
Αποκτήσαμε πολύτιμη τεχνογνωσία, αναπτύξαμε καινούργια εργαλεία, εδραιώσαμε παλιές σταθερές συνεργασίες, αποκτήσαμε νέους πολύτιμους φίλους.
Κυρίως όμως, κρατήσαμε την πολύτιμη αυτονομία στην σκέψη και τις δράσεις μας.
Ναι στις συνεργασίες, όχι στις εξαρτήσεις λοιπόν.
Δηλαδή, δεν παγιδευόμαστε σε αυτές, δεν εξαρτόμαστε οικονομικά από το κράτος και συνεπώς κρατάμε την καθαρότητα της σκέψης και της έκφρασής μας, προς όφελος του ελληνικού τουρισμού.
Κρατάμε το βασικό μας πλούτο που είναι η δυνατότητά μας να εκφράζουμε το φρέσκο, το νέο, το πρωτοποριακό αυτό που η εξειδίκευση και η γνώση φέρνει στο προσκήνιο.
Και εμείς βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης, με όλες μας τις δυνάμεις, για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού.
Και δεν σταματάμε …
Λειτουργούμε ως αξιόπιστο και διαρκές κανάλι επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού μέσω του Discover Greece.
Υποστηρίζουμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω το Endless Greek Summer, ως πρότυπη αισθητική και ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης, αντίστοιχο της δύναμης του brand της χώρας μας, και με στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου που ιδιαίτερα φέτος είναι τόσο σημαντική.
Στην ίδια στρατηγική μας κατεύθυνση για την ανάδειξη της ελληνικότητας στο κομμάτι της αισθητικής, λανσάρουμε ένα νέο brand, με την επωνυμία Greek Lines, ανασχεδιάζοντας και αναβαθμίζοντας πλήρως την έννοια του αναμνηστικού δώρου και όχι μόνο.
Ταυτόχρονα, σχεδιάζουμε και ενεργοποιούμε την καμπάνια για τους digital nomads, μια πρωτοβουλία της Marketing Greece για μια νέα τάση που αφορά ιδιαίτερα την Ελλάδα.
Παράλληλα συνεχίζουμε συστηματικές και στοχευμένες ενέργειες στο κομμάτι της γαστρονομίας και φυσικά εμπλουτίζουμε τις συνεργασίες μας με νέους Δήμους και Περιφέρειες για την προβολή των τουριστικών τους περιοχών.
Σε αυτή τη διαδρομή δημιουργίας, η Aegean είναι πάντα μαζί μας ως στρατηγικός εταίρος, αλλά και το Sani/Ikos, το AIA, η Fraport, η Eurobank, η Lamda, η Cosmote, η Coca Cola, τα Electra, η TEMES, καθώς και επιμελητήρια, ενώσεις ξενοδόχων, οργανισμοί προβολής, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Διάζωμα και πολλοί άλλοι υποστηρικτές της προσπάθειάς μας.
Κυρίες και κύριοι,
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, στους ανθρώπους της Marketing Greece.
Σε όλες και όλους τους συνεργάτες που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους σε αυτό το μοναδικό ταξίδι.
Είναι μια συλλογική προσπάθεια.
Μια κοινή πορεία επαγγελματιών που μοιράζονται τις ίδιες αξίες, το ίδιο όραμα.
Να κάνουν τη δουλειά τους καλά, να ανοίγουν νέους δρόμους, να δημιουργούν.
Να είναι μέρος μιας μεγάλης και επιτυχημένης ιστορίας.
Να βάλουν τη δική τους σφραγίδα στην επόμενη, φωτεινή σελίδα του ελληνικού τουρισμού.
Σας ευχαριστώ πολύ.

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media
Source: etravelnews.gr

Original article: Ομιλία Ιωάννας Δρέττα στην 29η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες