en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Ποιες υπηρεσίες αναζητούν οι μεταπανδημικοί ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία

Οι υπηρεσίες και οι ανέσεις στα ξενοδοχεία που έγιναν αναγκαίες στην πανδημία θα αποτελέσουν τον κανόνα στα ταξίδια και τη διαμονή. Αυτό αναφέρει πρόσφατη έρευνα της Oracle.

Το 76% των ξενοδόχων παρέχει επιλογές ανέπαφων πληρωμών. To 36% αυτοεξυπηρέτηση στο check-in και το 59% υπηρεσίες ψηφιακών μηνυμάτων για τον περιορισμό των αλληλεπιδράσεων προσωπικού και επισκεπτών. Τέλος το 42% δίνει κλειδιά δωματίου μέσω smartphone.
Το 67% των ταξιδιωτών ελπίζουν ότι η αυξημένη συχνότητα των διαδικασιών καθαρισμού και απολύμανσης παραμένει το πρότυπο στα ξενοδοχεία.
Το 55% των καταναλωτών εξακολουθούν να θέλουν να βλέπουν τους χώρους επισκεπτών / δημόσιους χώρους να οργανώνονται για κοινωνικές αποστάσεις
Το 11% των καταναλωτών σχεδιάζει να δειπνήσει αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας δωματίου για να ελαχιστοποιήσει την επαφή.
Το 30% σχεδιάζει να δειπνήσει σε εστιατόρια ξενοδοχείου και το 48% αναμένει να κάνει και τα δύο.

The post Ποιες υπηρεσίες αναζητούν οι μεταπανδημικοί ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες