en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Ποιοι ηγούνται της ταξιδιωτικής ανάκαμψης των ΗΠΑ

Οι Millennials που αναζητούν την πολυτέλεια βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ταξιδιωτικής ανάκαμψης των ΗΠΑ. Αυτό προκύπτει από κοινή μελέτη της Accenture με το Tripadvisor.

Η έρευνα ανέλυσε το ταξιδιωτικό συναίσθημα των καταναλωτών σε 49 πολιτείες των Η.Π.Α.

Από τους Αμερικανούς ερωτηθέντες που δεν ταξίδεψαν καθόλου το 2020, σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) δήλωσαν ότι νιώθουν άνετα να το κάνουν το 2021.
Οι ερωτηθέντες που κερδίζουν 100.000 $ ή περισσότερα είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν το 2021 – με πάνω από το ένα τρίτο (34%) να έχει ήδη κάνει κράτηση για το 2021.
Όσοι ταξίδεψαν το 2020 είναι πιθανότερο να έχουν κάνει κράτηση για ταξίδι το 2021 – από αυτούς που απάντησαν πέρυσι, το σαράντα ένα τοις εκατό (41%) έχει ήδη κάνει κράτηση για το 2021 σε σύγκριση με μόλις 13% εκείνων που δεν ταξίδεψε καθόλου το 2020.

Ταξιδιωτικός σχεδιασμός

Πάνω από το ήμισυ (54%) όλων των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ που κερδίζουν περισσότερα από 50.000 $ σκέφτονται να ταξιδέψουν εσωτερικά για το επόμενο ταξίδι τους.

Το ένα τέταρτο (25%) αυτών που κερδίζουν 100.000 $ ή περισσότερα σκέφτονται να πετάξουν στο εξωτερικό για το επόμενο ταξίδι τους.

Οι Millennials που κερδίζουν πάνω από 50.000 $ είναι οι πιο πρόθυμοι να πετάξουν. Τρεις στους πέντε (58%) των ερωτηθέντων εξετάζουν τα εγχώρια ταξίδια (σε σύγκριση με το 41% ​​μεταξύ άλλων ηλικιακών ομάδων) και ένας στους τέσσερις (25%) εξετάζει τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια.

Οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν μεγαλύτερα ταξίδια φέτος. Το 87% των ερωτηθέντων που έχουν ήδη κάνει κράτηση ταξιδιού έχουν επιλέξει ένα ταξίδι τριών διανυκτερεύσεων και άνω. Όσοι δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση για ταξίδι, περισσότερο από τα τρία τέταρτα (77%) σχεδιάζουν ένα διάλειμμα τριών διανυκτερεύσεων και άνω.

Διακοπές στην παραλία

Η παραλία παραμένει η νούμερο ένα επιλογή για τα περισσότερα ηλικιακά τμήματα. Ένας στους τρεις (30%) επιλέγει διακοπές στην παραλία ως τον επόμενο προορισμό της άνοιξης ή του καλοκαιριού.

City break διακοπές

Υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για διακοπές στην πόλη για τους ταξιδιώτες των ΗΠΑ. Ένας στους τέσσερις (25%) λέει ότι οι προορισμοί της πόλης είναι η προτιμώμενη επιλογή. Ωστόσο έρχεται στη δεύτερη θέση μετά από τις παραλίες και μπροστά από άλλους τύπους ταξιδιών.

Ταξίδι για χαλάρωση

Για όλες τις δημογραφικές ηλικίες η επιθυμία να χρησιμοποιήσουν το ταξίδι ως μέσο χαλάρωσης είναι σαφής. Σχεδόν οι μισοί 45%) λένε ότι η χαλάρωση είναι αυτό που ζητούν στο επόμενο ταξίδι τους

Αναβάθμιση ταξιδιού

Ορισμένες ομάδες είναι επίσης πρόθυμες να δαπανήσουν περισσότερα για ταξίδια φέτος για να αναβαθμίσουν τα ταξίδια τους. Το 32% των Millennials υψηλού εισοδήματος σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες το 2021 – σχεδόν διπλάσιο του μέσου όρου των ερωτηθέντων.

Το ένα τρίτο (37%) των Millennials υψηλού εισοδήματος σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα από 5.000 $ σε ένα επερχόμενο πολυτελές ταξίδι.

The post Ποιοι ηγούνται της ταξιδιωτικής ανάκαμψης των ΗΠΑ appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες