en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Πού στοχεύουν για πωλήσεις τα στελέχη αεροπορικών εταιρειών

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πανδημία ήταν ένα σοκ για τον ταξιδιωτικό κλάδο. Έρευνα των στελεχών αεροπορικών εταιρειών από όλο τον κόσμο αποκαλύπτει πώς αυτό το σοκ αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούνται.

Η έρευνα που διεξήχθη από την Atmosphere Research Group για την Accelya αναλύεται στην έκθεση “A Path Back to Profitability”. Και περιλαμβάνει απαντήσεις από 62 στελέχη αεροπορικών εταιρειών.
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες συμφωνούν ότι:

  • Η κρίση δημιούργησε ευκαιρίες για «θετικό μετασχηματισμό της διαδικασίας και της τεχνολογίας».
  • Τα επόμενα πέντε χρόνια θα αλλάξει τόσο τον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία δραστηριοποιείται όσο και τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των επιβατών.

blank

Οι στρατηγικές διανομής

Οι αλλαγές στις στρατηγικές διανομής αεροπορικών εταιρειών, έχουν ήδη ξεκινήσει. Τα ψηφιακά απευθείας κανάλια B2C  θα αυξηθούν. Ο ιστότοπος και η εφαρμογή της επωνυμίας τους από το τρέχον μερίδιο του 40% θα φτάσει σε 47% έως το 2023.

  • Τα κανάλια GDS θα μειωθούν από το τρέχον επίπεδο του 42% του μεριδίου στο 31%.
  • Το εύρος αυτού που η έκθεση αποκαλεί “απευθείας σύνδεση / GDS bypass tech agregators”, αναμένεται να αυξηθεί από 4% σε 9%.

blank

Πωλήσεις με οικονομικά αποδοτικό τρόπο μέσω NDC

Το NDC επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να πωλούν τα προϊόντα τους μέσω των τρίτων συνεργατών τους, με οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Όταν ρωτήθηκε πώς ο COVID-19 θα επηρεάσει τις προσπάθειες άμεσης σύνδεσης των αερομεταφορέων τους με μεσάζοντες τρίτων, περίπου τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αυξήσουν την άμεση σύνδεση με ταξιδιωτικά γραφεία λιανικής, ενοποιητές και διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία. Καθώς και ότι σκοπεύουν να αυξήσουν τον αριθμό των σε μηχανές μετα-αναζήτησης και TMC.

  • Το 68% των δήλωσαν ότι οι αεροπορικές εταιρείες τους χρησιμοποιούν ή σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το NDC ως μέρος των στρατηγικών λιανικής και διανομής τους.
  • Οι αεροπορικές εταιρείες αναμένουν να δημιουργήσουν σχεδόν το 12% των εσόδων τους από το 2021 από πωλήσεις επικουρικών προϊόντων.
  • Οι ερωτηθέντες από αερομεταφορείς χαμηλού κόστους λένε ότι αναμένουν ότι οι βοηθητικές εταιρείες θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το διπλάσιο ποσό (23%).

blank

Τα εμπόδια στην καινοτομία

Αλλά τα στελέχη δεν αναμένουν ότι η καινοτομία θα έρθει με άνεση. Τα δύο τρίτα δηλώνουν ότι ο ανεπαρκής προϋπολογισμός θα είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην ικανότητά τους να δημιουργούν νέες λύσεις λιανικής τα επόμενα δύο χρόνια. Άλλες προκλήσεις θα είναι:

  • Οι εμπορικοί περιορισμοί / πωλητές (33%).
  • Το ανεπαρκές προσωπικό πληροφορικής (22%).

The post Πού στοχεύουν για πωλήσεις τα στελέχη αεροπορικών εταιρειών appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες