en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Πως θέλουν να επικοινωνούν οι καταναλωτές με τα ταξιδιωτικά brands

Ποσοστό 73% των καταναλωτών προτιμούν τα μηνύματα από τις τηλεφωνικές κλήσεις όταν επικοινωνούν με αεροπορικές εταιρείες ή ξενοδοχεία.

Αυτό προκύπτει από έρευνα σε 2.000 Αμερικανούς της LivePerson Inc. και διεξήχθη από την OnePoll.

Μάλιστα στις ηλικίες μεταξύ 18 έως 23 ετών, ο αριθμός φτάνει το επιβλητικό 90%.

Οι επιλογές ανταλλαγής μηνυμάτων θεωρούνται μια βολική, προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες.

Στα μηνύματα συμπεριλαμβάνονται τα SMS, WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger, ιστότοποι και εφαρμογές των ταξιδιωτικών brands.

Το 71% αισθάνεται άνετα, καθώς η αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή η ταξιδιωτική εταιρεία τους επικοινωνούν απευθείας και στέλνοντας μηνύματα.

Ειδικά εάν τους προσφέρονται προσφορές ή αναβαθμίσεις.

Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στο 80% μεταξύ των ατόμων ηλικίας 18 έως 23 ετών

Το 66% θα ήθελε να έχει στις τηλεφωνικές του επαφές την αεροπορική εταιρεία του, το ξενοδοχείο ή την ταξιδιωτική εταιρεία του. Για τους καταναλωτές 18-23 ετών το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 81%.
Το 58% θα ήθελε να έχει απευθείας γραμμή προς την αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή την ταξιδιωτική εταιρεία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για τους 18 έως 23 το ποσοστό αγγίζει το 68%.
Το 66% θα ήθελε την επιλογή να στείλει μήνυμα όταν επισκέπτεται τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας, του ξενοδοχείου ή της ταξιδιωτικής εταιρείας του. Για τους 18-23 το ποσοστό είναι στο 76%.

The post Πως θέλουν να επικοινωνούν οι καταναλωτές με τα ταξιδιωτικά brands appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες