en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Πόσο αφοσιωμένοι είναι οι καταναλωτές στα ταξιδιωτικά brands

Η αλλαγή στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των καταναλωτών σχετίζεται με την αφοσίωσή τους στα brands, η οποία αυξήθηκε από το 2019 έως το 2020.
Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα της Yotpo που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 3.800 ερωτηθέντων σε τέσσερεις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες.
Πρόκειται για τους Gen Z, Millennials, Gen X και Baby Boomers. Επίσης επικεντρώθηκε σε τρεις διαφορετικές χώρες (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία).
Το ποσοστό όσων δείχνουν μεγαλύτερη αφοσίωση στα ταξιδιωτικά brands που επιλέγουν αυξήθηκε από 24% το 2019 στο 26,4% το 2020.
Εκείνοι που αξιολόγησαν τους εαυτούς τους ως «λιγότερο» πιστοί, παρέμειναν σταθεροί στο 13% περίπου.
Ωστόσο, ο αριθμός των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι ήταν πιστοί σε «1 έως 5 μάρκες» μειώθηκε από το 2019 έως το 2020 (59,7% σε 54,7%).
Το ίδιο συνέβη και για όσους ισχυρίστηκαν ότι δεν έμειναν αφοσιωμένοι καθόλου στις μάρκες (5,6% έως 2,7%).

Source: tourismtoday.gr

Original article: Πόσο αφοσιωμένοι είναι οι καταναλωτές στα ταξιδιωτικά brands.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες