en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Πώς αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές τους απείθαρχους επιβάτες

Το ταξίδι με αεροπλάνο πέρα από την ομορφιά του και την αδρεναλίνη που προκαλεί σε αρκετά άτομα.

Έχει και μια άλλη όψη. Πληθώρα ανθρώπων καλούνται να συνυπάρξουν σε έναν σχετικά περιορισμένο χώρο, σε ύψος αρκετών μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Κάτι που σίγουρα σε μερικούς προκαλεί εκνευρισμό. Αρκετές φορές μάλιστα θα έχετε παρευρεθεί μπροστά σε κάποιο περιστατικό απείθαρχης συμπεριφοράς κάποιου συνεπιβάτη σας τόσο προς το υπόλοιπο επιβατικό κοινό, όσο και προς το προσωπικό του αεροσκάφους.

Το travelpulse.com αναφέρει ότι, οι απείθαρχοι επιβάτες αποτελούν το νέο «αγκάθι» των αεροπορικών εταιρειών, με το πλήρωμα αλλά και τις ίδιες τις εταιρείες να έρχονται αρκετά συχνά σε δύσκολη θέση.

Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) ανέφερε ότι οι αεροπορικές εταιρείες σημείωσαν 2.500 περιστατικά απείθαρχων επιβατών φέτος, με αξιωματούχους του πρακτορείου να περιγράφουν ότι η ανησυχητική τάση είναι «εκτός των διαγραμμάτων».

Πώς αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές τους απείθαρχους επιβάτες

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι τα περίπου 1.900 από τα περιστατικά αφορούσαν παραβιάσεις των απαιτήσεων μάσκας, με περισσότερους από 4.000 επιβάτες να τους απαγορεύεται από τις αεροπορικές εταιρείες να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο από τότε που η κυβέρνηση των ΗΠΑ εφάρμοσε υποχρεωτικές εντολές προστασίας του προσώπου και της υγείας, κατά την διάρκεια της πανδημίας.

Με αποτέλεσμα ο υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Alejandro Mayorkas εξέδωσε μια ισχυρή προειδοποίηση προς τους ταξιδιώτες που είθισται να είναι ενοχλητικοί ή απείθαρχοι κατά την διάρκεια των πτήσεων, λέγοντας ότι το υπουργείο δεν θα ανέχεται επιβάτες που αρνούνται να φορούν μάσκες σε αεροδρόμια ή αεροπλάνα.

Μετά από πρόσφατη επίθεση σε έναν αεροσυνοδό της Southwest Airlines -με αποτέλεσμα να χάσει δύο δόντια- η εστίαση στους απείθαρχους επιβάτες ενισχύθηκε. Προκάλεσε τον πρόεδρο της τοπικής ένωσης μεταφορών να στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Gary Kelly.

«Αυτός ο άνευ προηγουμένου αριθμός περιστατικών έχει φτάσει σε ένα απαράδεκτο επίπεδο, με τα γεγονότα μη συμμόρφωσης των επιβατών να γίνονται όλο και πιο επιθετικά», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της τοπικής ένωσης μεταφορών στην επιστολή του.

Μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η επιστροφή της υπηρεσίας αλκοόλ έχει αναβληθεί ως αποτέλεσμα του συμβάντος.

Σύμφωνα με την FAA ακόμη πέντε απείθαρχοι επιβάτες το τελευταίο διάστημα εμπλέκονται σε πρόσφατα περιστατικά, οι οποίοι καλούνται να πληρώσουν πρόστιμα συνολικού ύψους άνω των 60.000 δολαρίων, αναφέρει το NBC News.

Οι κυρώσεις επιβλήθηκαν αφού οι ταξιδιώτες λογομάχησαν με αεροσυνοδούς που τους έδωσαν εντολή να υπακούσουν στις οδηγίες του πληρώματος καμπίνας ή να ακολουθήσουν κανονισμούς υγιεινής, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης μάσκας.

The post Πώς αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές τους απείθαρχους επιβάτες appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες