en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Πώς θα προσελκύσετε ταξιδιώτες με email μάρκετινγκ

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες θα πρέπει να στοχεύσουν στην αναμενόμενη αναγέννηση στο ταξίδι τόσο το καλοκαίρι όσο και το φθινόπωρο.
Αυτό μπορεί να γίνει σε εξατομικευμένο ατομικό επίπεδο με τακτικά email μάρκετινγκ.

Τα ταξιδιωτικά σήματα θα πρέπει να εφαρμόσουν email μάρκετινγκ πριν από την αναμενόμενη ανάκαμψη της αγοράς, επισημαίνει μελέτη της Criteo, σε 20 χώρες. Κι αυτό γιατί:

Το 69% συνολικά εξακολουθεί να σχεδιάζει να ταξιδέψει εντός των επόμενων έξι μηνών.
Το 62% των καταναλωτών παγκοσμίως φοβούνται ακόμη την πανδημία.

Πώς θα προσελκύσετε ταξιδιώτες με email μάρκετινγκ

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση προγραμμάτων πίστης, υπογραμμίζει η μελέτη.
Παρέχοντας ενημερώσεις κερδών πόντων, επιβεβαιώσεις κράτησης, υπενθυμίσεις, ειδοποιήσεις και προσφορές.

Με βάση τα ευρήματα, η μελέτη προτρέπει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και ξενοδόχους να επισημάνουν στα μηνύματα τους:

Επιστρέψιμα εισιτήρια, δωρεάν ακυρώσεις.
Μέτρα κοινωνικής απόστασης και αποχέτευσης.
Κοινωνικά απομακρυσμένα ταξίδια με φούσκα.
Φιλικά προς τα κατοικίδια καταλύματα.

Οι στόχοι του email μάρκετινγκ

Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να στοχεύουν σχετικό κοινό. Χρησιμοποιώντας τα δικά τους σύνολα δεδομένων, με γνώμονα το απόρρητο.

Χρησιμοποιήστε μια γεω-εστιασμένη στρατηγική για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.
Προτεραιότητα στις πτήσεις εσωτερικού άλλες προσφορές διακοπών.
Διαφήμιση που επισημαίνει επισκέψεις σε οικογένεια και φίλους.

Δημιουργήστε αυτές τις επιλογές, εξηγώντας με σαφήνεια τι θα λάβουν οι χρήστες κοινοποιώντας τις πληροφορίες.

Που θα μείνουν οι ταξιδιώτες

Το 61% των ταξιδιωτών παγκοσμίως θα μείνουν σε ξενοδοχεία.
Το 25% σε ενοικιαζόμενες κατοικίες.
Το 13% σε κάμπινγκ.

Οι κρουαζιέρες παραμένουν στο χαμηλό 8%, ίσως λόγω ακυρώσεων και φόβων πιθανής μόλυνσης.

Πώς θα ταξιδέψουν οι τουρίστες

Το 47% σκοπεύει να πετάξει στο επόμενο ταξίδι του, ακόμη και αν είναι αυξημένα τα αεροπορικά εισιτήρια. Ωστόσο, οι πτήσεις εσωτερικού ανακτούν ταχύτερα από τις διεθνείς πτήσεις.
Το 24% θα ταξιδέψει με τρένο.
Το 17% θα επιλέξει ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο.

Το 47% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ θα επιλέξουν το προσωπικό όχημα τους, σε σύγκριση με το 44% παγκοσμίως.

Οι ενοικίασης αυτοκινήτων είναι υψηλότερες για τους Αμερικανούς, αν και εξακολουθούν να είναι λίγο πίσω από τα αεροπορικά ταξίδια.

Και ενώ το 43% των Αμερικανών που ρωτήθηκαν θα πάρουν αεροπλάνο, μόνο το 11% θα πάρει τρένο.

 

 

 

The post Πώς θα προσελκύσετε ταξιδιώτες με email μάρκετινγκ appeared first on Tourism Today.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες