en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Στα 7 εκατ. λίρες, μεγαλύτερη από ποτέ, η νέα τουριστική καμπάνια για το Λονδίνο

Στο ύψος των 7 εκατομμυρίων λιρών ανέρχεται η νέα τουριστική καμπάνια για το Λονδίνο «Let’s Do London», στόχος της οποίας είναι η αύξηση του εγχώριου τουρισμού στη βρετανική πρωτεύουσα.

Μιλώντας για τη νέα καμπάνια, ο πρόσφατα επανεκλεγείς δήμαρχος του Λονδίνου, Sadiq Khan, είπε ότι, το Λονδίνο είναι και πάλι έτοιμο να προσελκύσει τους Λονδρέζους και εν γένει τους πολίτες της χώρας, όπως και τους επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής στα καταστήματά του, τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα . “Το Λονδίνο είναι έτοιμο να διασκεδάσει, να εμπνεύσει και να ενθουσιάσει τον κόσμο, για άλλη μια φορά”, υπογράμμισε ο Sadiq Khan.

adv

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, το καλοκαίρι προγραμματίζεται τα μουσεία, οι γκαλερί, οι χώροι πολιτισμού, όπως και οι μουσικές σκηνές της πόλης να έχουν διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, ενώ μεγάλα φεστιβάλ, όπως η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, θα επιστρέψουν στη βρετανική πρωτεύουσα το φθινόπωρο.

Περισσότερα για τη νέα καμπάνια θα ανακοινωθούν σύντομα, καθώς η καμπάνια βρίσκεται υπό ανάπτυξη.

Σύμφωνα με τον Khan, η καμπάνια έχει αναπτυχθεί έχοντας κατά νου τα πρωτόκολλα ασφαλείας κατά του Covid.

Μέσω της νέας καμπάνιας, στόχος είναι η αποκατάσταση των ζημιών που έχουν υποστεί μια σειρά από οικονομικές δραστηριότητες της πόλης, εξαιτίας των συνεπειών της πανδημίας, όπως είναι τα ξενοδοχεία, οι χώροι τέχνης και πολιτισμού, καθώς και η νυχτερινή διασκέδαση. Η εκστρατεία «Let’s Do London» ύψους 7 εκατομμυρίων λιρών θέλει να προσελκύσει και τους Λονδρέζους και τους επισκέπτες της περιοχής στα καταστήματα, τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα της πρωτεύουσας. Θα παρουσιάζει ακόμη τις γαστρονομικές προσφορές του Λονδίνου και τις νέες δημόσιες εγκαταστάσεις τέχνης.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με στοιχεία του VisitBritain, οι καταναλωτικές δαπάνες στο Λονδίνο από εισερχόμενους τουρίστες το 2020 ήταν χαμηλότερες κατά 7,4 δισεκατομμύρια λίρες, ενώ για τους εγχώριους τουρίστες η μείωση αυτή ανέρχεται σε 3,5 δισεκατομμύρια λίρες.

Η ετήσια έκθεση οικονομικού αντίκτυπου (EIR) του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού (WTTC), αποκαλύπτει σήμερα ότι η δραματική κατάρρευση του τομέα ταξιδιών και τουρισμού του Ηνωμένου Βασιλείου, οδήγησε σε απώλειες 148 δισεκατομμύρια λιρών (!!!), από την οικονομία του.

The post Στα 7 εκατ. λίρες, μεγαλύτερη από ποτέ, η νέα τουριστική καμπάνια για το Λονδίνο appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες