en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

AMADEUS: Τα ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας το «κλειδί» για την επανεκκίνηση των επαγγελματικών ταξιδιών

Στον «πάγο» έχει βάλει τα επαγγελματικά ταξίδια η πανδημία, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, με τις επαγγελματικές, δια ζώσης συναντήσεις να αντικαθίστανται από τις ψηφιακές. Ωστόσο, η προσδοκία και η επιθυμία των ταξιδιωτών να επιστρέψουν τα επαγγελματικά ταξίδια είναι υψηλή, καθώς η αξία των προσωπικών συναντήσεων και η εκ του σύνεγγυς επικοινωνία, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικατασταθεί μέσω οθονών. Για την επανεκκίνηση των επαγγελματικών ταξιδιών κυρίαρχος αναμένεται ο ρόλος των ψηφιακών πιστοποιητικών υγείας, σύμφωνα με νέα έρευνα της Amadeus.

Σήμερα, το 84% των συχνών ταξιδιωτών δηλώνουν έτοιμοι να ταξιδέψουν και πάλι, υπό την προϋπόθεση ότι οι συνθήκες ταξιδιού είναι ασφαλείς. Το ψηφιακό διαβατήριο υγείας ή πιστοποίηση, που να διασφαλίζει την υγεία των ταξιδιωτών, αναμένεται να αποκαταστήσουν σταδιακά την εμπιστοσύνη στα επαγγελματικά ταξίδια.

Τα ψηφιακά διαβατήρια υγείας στο επίκεντρο

Η επιθυμία να επιστρέψουν στα ταξίδια είναι υψηλή για την πλειοψηφία εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, με το 60% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Amadeus να υποστηρίζουν ότι, θα κάνουν κράτηση για διεθνή ταξίδια εντός τριών έως δώδεκα εβδομάδων, μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Τα ψηφιακά διαβατήρια υγείας μπορεί να είναι το «κλειδί» για το άνοιγμα του κλάδου, καθώς το 92% αυτών των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι θα προσχωρήσουν σε κάποια μορφή ψηφιακού διαβατηρίου υγείας, για μελλοντικά ταξίδια. Για τους περισσότερους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, τα οφέλη της ηλεκτρονικής αποθήκευσης δεδομένων για την υγεία είναι σαφή. Έτσι, το 71% είναι πρόθυμο να ταξιδέψει, αρκεί να τους επιτραπεί περάσουν πιο γρήγορα από το αεροδρόμιο, με λιγότερες προσωπικές αλληλεπιδράσεις. Ενώ, το 73% θα ήταν πρόθυμο εάν λάμβανε προνόμια, όπως αναβαθμίσεις θέσεων ή πρόσβαση στο αεροδρόμιο και το 68% αν τους επιτρεπόταν να ταξιδέψουν νωρίτερα.

Παρόλο που είναι αποδεκτή η κοινή χρήση δεδομένων, η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να εξετάσει τα επαγγελματικά ταξίδια σχετικά με τη χρήση της προστασίας δεδομένων και του απορρήτου. Χωρίς μεγάλη έκπληξη, όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους τόνισαν τρεις ανησυχίες σχετικά με την κοινή χρήση δεδομένων: την ασφάλεια, το απόρρητο και τη διαφάνεια.

Ενώ το 28% των ταξιδιωτών φοβούνται ότι τα προσωπικά τους στοιχεία παραβιάζονται, το 27% ανησυχεί για το απόρρητο των δεδομένων και για το πού κοινοποιούνται αυτά τα στοιχεία. Από την άλλη πλευρά, το 27% ανησυχεί για την έλλειψη διαφάνειας και ελέγχου του τόπου κοινοποίησης των δεδομένων.

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σημαντικό να εξετάσουμε ποιες λύσεις μπορούν να καθησυχάσουν τους ταξιδιώτες και να μετριάσουν τις ανησυχίες σχετικά με τα ψηφιακά δεδομένα υγείας. Το 68% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν μια εφαρμογή για να αποθηκεύσουν τα δεδομένα υγείας τους, όταν μια ταξιδιωτική εταιρία συνεργαστεί με μια αξιόπιστη εταιρία υγειονομικής περίθαλψης. Το 42% από αυτούς συμφώνησαν ότι θα ήταν πιο άνετα να μοιράζονται δεδομένα υγείας σε μια εφαρμογή, εάν η αεροπορική εταιρία που ταξιδεύουν συχνότερα προσφέρει έναν τρόπο αποθήκευσης των δεδομένων υγείας τους. Και το 43% τείνει προς μια εφαρμογή ταξιδιού που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρο το ταξίδι, η οποία θα τους καθησυχάζει ότι όλες οι πληροφορίες τους βρίσκονται σε ένα μέρος.

Η αξιοποίηση άλλων τεχνολογιών, το τελευταίο κομμάτι του παζλ

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, δεν είναι μόνο τα ψηφιακά διαβατήρια υγείας που θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο στο μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών. Άλλες τεχνολογίες είναι, επίσης, κρίσιμες για την επανεκκίνηση του τομέα των επαγγελματικών και πρέπει να χρησιμοποιηθούν, σε συνδυασμό με τα ψηφιακά διαβατήρια υγείας. Για παράδειγμα, οι τρεις κορυφαίες τεχνολογίες που συμβάλλουν στην άνεση εκείνων, οι οποίοι θα ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες, είναι οι εφαρμογές για κινητά, οι ανέπαφες πληρωμές και η επικοινωνία χωρίς κινητά.

Το 39% των ταξιδιωτών που πραγματοποιούν κάποιο επαγγελματικό ταξίδι, θεώρησαν ότι οι εφαρμογές για κινητά μπορούν να παρέχουν ειδοποιήσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, όπως αλλαγή στα κυβερνητικά μέτρα ή στους περιορισμούς στον προορισμό τους ταξιδιού τους.

Σε μια άλλη πρόσφατη έρευνα της Amadeus, οι ταξιδιώτες αυτής της κατηγορίας κατέταξαν τις ανέπαφες πληρωμές τόσο σημαντικές, όσο τα υποχρεωτικά τεστ/εμβόλια (7,7 στα 10), όταν τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν τα μέτρα που τους καθησυχάζουν προκειμένου να ταξιδέψουν ξανά.

«Αγκαλιάζοντας» την τεχνολογία

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι εταιρίες στράφηκαν προς την «εργασία εξ αποστάσεως», με κάποιες να επιλέγουν να κλείσουν ιστότοπους και γραφεία. Χωρίς γραφείο, οι εταιρίες εξετάζουν την εξοικονόμηση ακινήτων και πώς αυτό μπορεί να επανεπενδυθεί στην ίδια την επιχείρηση. Τα μέτρα περιλαμβάνουν πτυχές όπως, ομαδικά επαγγελματικά ταξίδια, συνάντηση δύο φορές τον μήνα σε ένα ξενοδοχείο ή συνάντηση σε εταιρικά «καταφύγια», όπου οι συνάδελφοι μπορούν να συνδέονται αυτοπροσώπως.

Ένας νέος τύπος επαγγελματικών ταξιδιών που έχει έρθει στο προσκήνιο συνδέεται με την «εργασία εξ αποστάσεως». Αυτό προέρχεται από μια νέα γενιά ψηφιακών ταξιδιωτών, οι οποίοι έχουν αφήσει πίσω το γραφείο, επιλέγοντας το νέο εργασιακό μοντέλο. Ήδη, αυτό το κάνουν πολλοί «περιπετειώδεις»τύποι, με αποτέλεσμα, σε παγκόσμιο επίπεδο, να καταγράφεται αύξηση 41% στον αριθμό αναζητήσεων για διαμονή 30 ημερών, αν και υπάρχει διαφοροποίηση από περιοχή σε περιοχή.

Στέλιος Κ. Δεριζιώτης

adv

The post AMADEUS: Τα ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας το «κλειδί» για την επανεκκίνηση των επαγγελματικών ταξιδιών appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.