en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

Expedia: Ποιες κρατήσεις κερδίζουν έδαφος στη Βρετανία

Οι μισοί από τους Βρετανούς ταξιδιώτες που πρόκειται να ταξιδέψουν στο εσωτερικό της χώρας τους σκοπεύουν να κάνουν κράτηση μέσω ενός διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου (OTA),  όπως αποκαλύπτουν νέα δεδομένα που κυκλοφόρησε η Expedia.

Οι Βρετανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να πρωτοστατήσουν στο Ην. Βασίλειο, παραμένοντας περισσότερο και ξοδεύοντας περισσότερα σε ξενοδοχεία και υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα OTA είναι ένα «κρίσιμο» κανάλι για την προσέλκυση εγχώριων ταξιδιωτών, καθώς η βρετανική αγορά ανοικοδομεί τον τουριστικό κλάδο της.

Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή της παγκόσμιας ερευνητικής εταιρίας BVA BDRC, επισημαίνει την αυξανόμενη σημασία των OTA στην οικονομική ανάκαμψη της βρετανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Τα ευρήματα της Expedia δείχνουν ότι σχεδόν επτά στους δέκα (68%) ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο είχαν προγραμματίσει ταξίδια που έπρεπε να ακυρώσουν λόγω της πανδημίας.

Περισσότεροι από τους μισούς (52%) αναμένουν να κάνουν ένα ταξίδι αναψυχής έως τον Ιούνιο και είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου 2021, ενώ τα δύο τρίτα (64%) αναμένουν να κάνουν ένα ταξίδι αναψυχής κατά τη διάρκεια αιχμής της θερινής περιόδου.

adv

Οι Βρετανοί που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα Gen Z και οι millennials έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες από άλλες ηλικιακές ομάδες να κάνουν διακοπές το πρώτο εξάμηνο του 2021, ενώ οι μεγαλύτεροι ταξιδιώτες είναι πιθανότερο να κάνουν ένα ταξίδι στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Περίπου οι μισοί (48%) θα ταξιδέψουν με αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ μόνο ένας στους πέντε θα χρησιμοποιήσει τρένο (19%) και ένας στους επτά (14%) αεροπλάνο.

Περίπου έξι στους δέκα δηλώνουν πως αισθάνονται άνετα να πετούν με ένα άδειο κάθισμα δίπλα τους και περισσότεροι από τους μισούς (52%) αναμένουν να πετάξουν ξανά μετά την πανδημία.

Για μελλοντικά αεροπορικά ταξίδια, έξι στους δέκα ταξιδιώτες δηλώνουν πως θα είναι πιο άνετοι όταν τηρούνται μέτρα κοινωνικής απόστασης. Ενώ, η ευελιξία και η οικονομική σταθερότητα, μαζί με τα βελτιωμένα μέτρα υγιεινής, είναι ζωτικής σημασίας.

Μια εύκολη διαδικασία επιστροφής χρημάτων (51%) είναι ο κύριος παράγοντας λήψης αποφάσεων όσον αφορά τα μελλοντικά ταξίδια, ακολουθούμενη από την επιβολή μασκών (48%) και το συνολικό κόστος του ταξιδιού (46%).

Περισσότεροι από τους μισούς (58%) Βρετανούς ταξιδιώτες δηλώνουν ότι θα είναι άνετοι με ταξίδια διακοπών φέτος, υπό την προϋπόθεση να προχωρούν οι εμβολιασμοί.

Η αντιπρόεδρος του Ομίλου της Expedia, Orla Lee, δήλωσε: «Παρά τις παραδοσιακές αντιλήψεις ότι οι ταξιδιώτες OTA είναι “κυνηγοί ευκαιρίας”, αυτή η έρευνα δείχνει ότι είναι ένα ακροατήριο υψηλότερου οικονομικού status.

Η δυνατότητα αναζήτησης πολλαπλών ταξιδιωτικών προϊόντων σε μία πλατφόρμα και η σύγκριση πολλαπλών ιδιοκτησιών στην ίδια τοποθεσία είναι τόσο ισχυρά κίνητρα, όσο και η εύρεση της καλύτερης τιμής δωματίου κατά την αναζήτηση και κράτηση για διακοπές».

The post Expedia: Ποιες κρατήσεις κερδίζουν έδαφος στη Βρετανία appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες