en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

H Travelport αποκαλύπτει τα τέσσερα κενά στην εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών

Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να ενισχύσει την παγκόσμια ανάκαμψη αντιμετωπίζοντας τα κενά εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών.
Αυτό δείχνει έρευνα 11.000 ταξιδιωτών σε 10 χώρες της Travelport. Η έρευνα αποκαλύπτει τους σημαντικούς παράγοντες για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξιδιωτικά πρακτορεία και αεροπορικές εταιρείες. Καθώς και τα κενά.
Τα τέσσερα κενά εμπιστοσύνης
1. Διαφάνεια τιμών
Οι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξιδιωτικά γραφεία και τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές, όπως οι αεροπορικές εταιρείες, είναι:

Κανένα κρυφό κόστος 55%.
Πλήρως ευέλικτα ή επιστρεπτέα προϊόντα 45%.

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες θεωρούν επί του παρόντος ότι οι επιδόσεις της βιομηχανίας και στις δύο αυτές περιοχές είναι χαμηλές (60% και 57% αντίστοιχα).
2. COVID-19 Υγεία και Ασφάλεια
Η πλειοψηφία (56%) των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία τα πήγε καλά στην εφαρμογή μέτρων υγείας και ασφάλειας COVID-19.
Για το μέλλον οι μισοί θα ήθελαν περισσότερη διαβεβαίωση για το πόσο ισχυρά εφαρμόζονται ορισμένα μέτρα. Ιδίως για τη βελτίωση του φιλτραρίσματος αέρα, την κοινωνική απόσταση και τη διαχείριση επιβίβασης και αναμονής.
3. Απόρρητο δεδομένων
Το απόρρητο των δεδομένων ήταν ένα άλλο βασικό ζήτημα. Μόνο τέσσερις στους δέκα ταξιδιώτες (40%) εμπιστεύονται τις ταξιδιωτικές εταιρείες ότι χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους στοιχεία με τον σωστό τρόπο.
Αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές μεταξύ των ερωτηθέντων Baby Boomers (33%) και Gen Z (36%).
Όσον αφοράς τη χρήση πληροφοριών για την εξατομίκευση εμπειριών, οι ταξιδιώτες δήλωσαν ότι είναι πιο άνετα με εταιρείες που χρησιμοποιούν δεδομένα που έχουν μοιραστεί ενεργά μαζί τους μέσω συνομιλιών one-to-one (46%), προηγούμενης συμπεριφοράς κράτησης (46%) και δραστηριότητας πίστης ( 44%).
Είναι λιγότερο άνετοι όταν οι πληροφορίες προέρχονται έμμεσα. Για παράδειγμα, μέσω της δραστηριότητας των κοινωνικών μέσων (35%), των δημόσιων αρχείων όπως τα πιστωτικά αποτελέσματα (37%) και της προηγούμενης συμπεριφοράς αγορών, αναζήτησης και κρατήσεων με άλλες εταιρείες (40%).
4. Αξιοπιστία πληροφοριών
Οι πιο αξιόπιστες πηγές πληροφοριών που σχετίζονται με ταξίδια που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές κατά την έρευνα για απόδραση είναι:

Φίλοι και οικογένεια 67%.
Κριτική ιστότοπων 50%.

Αντίθετα, οι λιγότερο αξιόπιστοι είναι εκείνοι με σαφές συμφέρον στην πώληση. Όπως οι επιρροές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (30%) και οι διασημότητες (25%).
Για άλλη μια φορά, ο Gen Z αποκαλύφθηκε ότι είναι ο λιγότερο αξιόπιστος ταξιδιώτης σε σχεδόν κάθε κατηγορία.
Οι αξιολογήσεις πελατών (54%) και οι γραπτές κριτικές πελατών (51%) είναι από τις πιο αξιόπιστες.
Ωστόσο, η πιστοποίηση τρίτου μέρους (39%), οι φωτογραφίες προϊόντων όπως δωμάτια ξενοδοχείων που παρέχονται από ταξιδιωτικές εταιρείες (42%) και οι αξιολογήσεις τρίτων, όπως τα συστήματα αστέρων ξενοδοχείου (43%), αποκαλύφθηκαν ως οι λιγότερο αξιόπιστες.
Πώς η εμπιστοσύνη επηρεάζει άμεσα την αγοραστική συμπεριφορά των ταξιδιωτών
Εκτός από τον εντοπισμό κενών στην εμπιστοσύνη, η έρευνα αποκάλυψε επίσης στοιχεία ότι η εμπιστοσύνη επηρεάζει άμεσα την αγοραστική συμπεριφορά.
Λόγω του COVID-19, σχεδόν οι μισοί (46%) ταξιδιώτες σήμερα, δίνουν προτεραιότητα στην εμπιστοσύνη έναντι όλων των άλλων παραγόντων κατά την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προμηθευτή.
Πολλοί ταξιδιώτες δήλωσαν πώς όταν υπάρχει εμπιστοσύνη, θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν πολλά προϊόντα που σχετίζονται με ταξίδια (48%). Όπως:

Να αναβαθμίσουν το πακέτο τους (43%).
Να αγοράσουν πράγματα που δεν σχετίζονται με ταξίδια, για παράδειγμα πιστωτικές κάρτες (34%).

Source: tourismtoday.gr

Original article: H Travelport αποκαλύπτει τα τέσσερα κενά στην εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.