en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

 Reunite, η νέα καμπάνια του WTTC | Η σημασία των διεθνών ταξιδιών σε ανθρώπους και επιχειρήσεις στο επίκεντρό της

Μια νέα εκστρατεία ξεκίνησε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC), καλώντας κυβερνήσεις από όλο τον κόσμο να επανεκκινήσουν τα διεθνή ταξίδια και να επιτρέψουν στον κόσμο να “επανενωθεί”, για άλλη μια φορά. Η νέα καμπάνια του WTTC, με τίτλο “Reunite”, η οποία “τρέχει” από χθες, 7 Ιουνίου, αναδεικνύει τη σημασία που έχουν τα διεθνή ταξίδια, τόσο στους ανθρώπους, όσο και στις επιχειρήσεις. Ενθαρρύνει, επίσης, τους ταξιδιώτες να μοιράζονται με τον κόσμο, τον θετικό αντίκτυπο που έχουν τα ταξίδια στη ζωή τους και στην ψυχική τους ευεξία.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το WTTC, “Μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, το ‘Reunite’ θα παροτρύνει ανθρώπους από όλες τις γωνιές του πλανήτη να μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες για το πώς ο τουρισμός έχει κάνει τη διαφορά και άλλαξε τη ζωή τους”.

Το WTTC πιστεύει ότι, ενώ τα ταξίδια και ο τουρισμός συμβάλλουν σημαντικά στις οικονομίες σε όλο τον κόσμο, παρέχει επίσης έναν ουσιαστικό τρόπο για τα άτομα να συνδεθούν, να βιώσουν και να ανακαλύψουν πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο.

adv

Η εκστρατεία ξεκινά με ένα βίντεο που δείχνει πώς τώρα είναι η ώρα να ξαναγυρίσουμε τον κόσμο, να επανενωθούν οικογένειες, φίλοι, συνάδελφοι και κοινότητες.

“Καθώς το πρόγραμμα των εμβολιασμών προχωρά σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο και οι τα περιστατικά Covid αρχίζουν να μειώνονται, είναι σημαντικό για τις κυβερνήσεις να αναγνωρίσουν τα οφέλη των ταξιδιών και του τουρισμού στην οικονομία και στον πληθυσμό στο σύνολό του.

Είναι εξίσου σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι ορισμένες περιοχές και χώρες εξακολουθούν να “παλεύουν” για να θέσουν υπό έλεγχο την πανδημία και ότι η πλειονότητα των εμβολιασμών έχει γίνει σε ανεπτυγμένες χώρες. Αυτό σημαίνει ότι η πανδημία θα συνεχίσει να εξαπλώνεται σε χώρες που δεν έχουν ίση πρόσβαση στα εμβόλια”, υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού.

Αυτή η νέα καμπάνια έρχεται μετά την προσπάθεια του WTTC να αναζωπυρώσει υπεύθυνα την περιπλάνηση των ταξιδιωτών μέσω της πρόσφατης καμπάνιας “Together in Travel”, παρά τις πολλαπλές παγκόσμιες προκλήσεις που θέτει η πανδημία COVID-19.

Τι λέει η Virginia Messina για τη νέα καμπάνια

Μιλώντας για τη νέα καμπάνια, η Virginia Messina, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του WTTC, δήλωσε: “Το ταξίδι μας δίνει αναμνήσεις που διαρκούν μια ζωή και τις πιο εκπληκτικές εμπειρίες που πρέπει να μοιραστούμε, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε μια καμπάνια που φτάνει στο επίκεντρο του τι σημαίνει το ταξίδι για τους ανθρώπους.

Ταξίδια & Τουρισμός έχουν ένα εξαιρετικά θετικό όφελος για τον κόσμο, πέρα ​​από την άμεση ευχαρίστηση που προσφέρουν σε όσους μπορούν να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν ανθρώπους, μέρη και εκπληκτικές εμπειρίες για τον εαυτό τους. Αυτή τη στιγμή, τόσα πολλά άτομα έχουν χωριστεί από τα αγαπημένα τους πρόσωπα για μήνες, αν όχι περισσότερο από ένα χρόνο, από τότε που ξεκίνησε η πανδημία COVID-19.

Για τον τελευταίο χρόνο, το WTTC έχει επενδύσει τεράστια στην υποστήριξη των κοινωνικών και διανοητικών οφελών των ταξιδιών και του τουρισμού. Με αυτή την εκστρατεία ελπίζουμε να βοηθήσουμε να ξεκινήσουμε την ανάκαμψη του τομέα μας, μέσω μιας πραγματικά αξιόλογης εμπειρίας: Επανένωση με εκείνους που μας ενδιαφέρουν περισσότερο.

Με τις τεράστιες πιέσεις που αντιμετωπίζει ο παγκόσμιος τομέας Ταξιδιών και Τουρισμού, εξαιτίας των τρεχόντων περιορισμών που προκαλούνται από την πανδημία COVID-19, είναι πλέον πιο σημαντικό από ποτέ αυτό που υπενθυμίζουμε σε όλους, πώς το ταξίδι μπορεί να κάνει τη διαφορά όχι μόνο στον κόσμο, αλλά για εμάς ως άτομα”.

money tourism copyright photo

Στην ανακοίνωσή του το WTTC, υπογραμμίζει: “Από τότε που η πανδημία COVID-19 άρχισε να καταστρέφει τον παγκόσμιο τομέα των Ταξιδιών και του Τουρισμού, πέρυσι, το WTTC ήταν συνεχώς στην πρώτη γραμμή στην πρωτοπορία του ιδιωτικού τομέα, στις προσπάθειες ανοικοδόμησης της παγκόσμιας εμπιστοσύνης των καταναλωτών και ενθάρρυνσης της επιστροφής των ασφαλών ταξιδιών.

Το WTTC πιστεύει ότι το ‘Reunite’ θα μπορούσε να ενθαρρύνει περαιτέρω τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να αναγνωρίσουν τη σημασία των διεθνών ταξιδιών, όχι μόνο για άτομα, αλλά και για επιχειρήσεις και κοινότητες, που επωφελούνται από έναν ακμάζοντα τομέα.

Η εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια ‘Μαζί στο Ταξίδι’, του WTTC, ξεκίνησε τον Απρίλιο του περασμένου έτους, καθώς οι χώρες είχαν εισαγάγει εκτεταμένους, παγκόσμιους, ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο μοιράστηκαν τις ιστορίες τους, οι οποίες δημιούργησαν περισσότερες από 100 εκατομμύρια εντυπώσεις”.

Ο τομέας των Ταξιδιών και του Τουρισμού, κορυφαίος “εργοδότης”

Σύμφωνα με το WTTC, ο τομέας των Ταξιδιών και του Τουρισμού είναι ένας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους τομείς στον κόσμο, όπου περίπου το 80% όλων των επιχειρήσεων είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ). Ως ισχυρός μοχλός κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης και δημιουργίας θέσεων εργασίας, ο τομέας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην προώθηση της ευημερίας, στην ενδυνάμωση των γυναικών, της νεολαίας και άλλων κοινωνικών ομάδων. Είναι, επίσης, ένας από τους πιο διαφορετικούς τομείς, που απασχολεί άτομα από όλα τα κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή εθνικότητας, και περιλαμβάνει 54% γυναίκες και 30% νέους.

Σύμφωνα, άλλωστε, με έρευνα του WTTC, σε ολόκληρη την ομάδα χωρών της G20, οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου της απασχόλησης του τομέα Ταξιδιών και Τουρισμού και ένα μεγάλο ποσοστό θέσεων εργασίας για νέους, το οποίο είναι υψηλότερο στον Καναδά, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου οι νέοι αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ένα τρίτο (30%) της απασχόλησης του κλάδου. Όσον αφορά τα έσοδα που δημιουργούνται από τα ταξίδια και τον τουρισμό, βοηθούν στη βελτίωση της εκπαίδευσης, της στέγασης, της υγείας και της ευεξίας για τους ανθρώπους. Συμβάλλει, επίσης, σε ζωτικά έργα υποδομής, όπως οδικές, σιδηροδρομικές και αεροπορικές συνδέσεις, καθώς και υπηρεσίες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Το WTTC ενθαρρύνει ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν και να μοιραστούν τις ιστορίες τους, χρησιμοποιώντας hashtags #reunite.

Η εκστρατεία “Reunite” ξεκίνησε στις 7 Ιουνίου και το βίντεο θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα κανάλια κοινωνικών μέσων, συμπεριλαμβανομένου του καναλιού WTTC YouTube.

The post  Reunite, η νέα καμπάνια του WTTC | Η σημασία των διεθνών ταξιδιών σε ανθρώπους και επιχειρήσεις στο επίκεντρό της appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες