en +30 210 42 26 231 info@travelspot.gr

American Express : Πως διαμορφώνεται το ταξιδιωτικό συναίσθημα

Ινδία, Μεξικό και Αυστραλία είναι οι 3 κορυφαίες χώρες όπου οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για εκτεταμένα ταξίδια ενώ εργάζονται εξ αποστάσεως.
Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της American Express, επιβεβαιώνοντας ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά. Επτά χώρες συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα. Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία, Ινδία, Καναδάς, Μεξικό, Ιαπωνία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι κάτοικοι των χωρών που ενδιαφέρονται περισσότερο για εκτεταμένα ταξίδια είναι :

Tο 91% των ερωτηθέντων στην Ινδία.
Το 73% στο Μεξικό.
Το 68% στην Αυστραλία.

Στόχος τους είναι να βιώσουν νέους προορισμούς ενώ εργάζονται εξ αποστάσεως.
Το ίδιο ισχύει για το :

52% των ερωτηθέντων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
51% στο Ηνωμένο Βασίλειο.
50% των Καναδών.
47% των Ιαπώνων.

Αλλαγή στην προοπτική των ταξιδιών
Σήμερα, τα ταξίδια έχουν αλλάξει πολύ. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, το 91% των ερωτηθέντων στην Ινδία, το 88% των ερωτηθέντων στο Μεξικό και το 79% των ερωτηθέντων στην Αυστραλία δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να υποστηρίξουν τις τοπικές κοινότητες μέσω των ταξιδιών.
Το ίδιο ισχύει για το 74% των ερωτηθέντων στις Ηνωμένες Πολιτείες, το 72% των ερωτηθέντων στον Καναδά, το 63% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 47% των ερωτηθέντων στην Ιαπωνία.
Γνωριμία με τα ταξιδιωτικά brands που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα
Συνολικά, το 68% των καταναλωτών συμφωνούν ότι προσπαθούν να γνωρίζουν καλύτερα τις ταξιδιωτικές μάρκες που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα.
Στην Ινδία, για παράδειγμα, το 86% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θέλουν να ταξιδέψουν για να επισκεφθούν τους αγαπημένους τους που δεν μπορούσαν να δουν το 2020.

Ταξίδι για ενίσχυση των οικογενειακών δεσμών
Μια άλλη τάση που θα χαρακτηρίσει τα ταξίδια τους επόμενους μήνες είναι ότι οι περισσότεροι καταναλωτές σχεδιάζουν μελλοντικά ταξίδια για να ενισχύσουν τις σχέσεις με την οικογένεια και τους αγαπημένους τους.
Το ίδιο απάντησε το 75% των ερωτηθέντων στην Αυστραλία. Ταυτόχρονα, το 82% των ερωτηθέντων στο Μεξικό εξέφρασαν την πρόθεσή τους να ταξιδέψουν για να απολαύσουν μια ρομαντική απόδραση με τον σύζυγό τους.
Την αντίστοιχη απάντηση έδωσε το 79% των ερωτηθέντων στις Ηνωμένες Πολιτείες και το 69% των ερωτηθέντων στον Καναδά.
Επιπλέον, το 75% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 70% των ερωτηθέντων στην Ιαπωνία θέλουν να ταξιδέψουν για να κάνουν διακοπές με την οικογένειά τους το 2021.

Προτιμούν τα ταξίδια αντί άλλων δραστηριοτήτων
Τα ταξίδια φαίνεται να καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών και έτσι είναι έτοιμοι να θυσιάσουν άλλες δραστηριότητες.
Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα, το 64% των boomers είναι πρόθυμοι να αφήσουν ένα μήνα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για διακοπές.
Επίσης, το 65% των millennials είναι πρόθυμοι να κάνουν το ίδιο, ενώ το ποσοστό για τους Gen Xers αγγίζει το 66%.
Για παράδειγμα, το 87% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι ο προγραμματισμός ενός ταξιδιού στο μέλλον τους δίνει κάτι να περιμένουν. Ταυτόχρονα, το 76% των ερωτηθέντων δημιουργεί μια bucket list προορισμών για μελλοντικά ταξίδια, παρόλο που ενδέχεται να μην είναι σε θέση να ταξιδέψουν ακόμη.

Ποιες προτεραιότητες δίνουν οι ταξιδιώτες
Φυσικά, τα υψηλά πρότυπα καθαριότητας είναι η κορυφαία προτεραιότητα για το 81%. Το 79% αναζητούν προστασία της ιδιωτικής ζωής. Επίσης, το 59% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θέλουν να χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό πράκτορα για να βοηθήσουν στο σχεδιασμό και την προσαρμογή του επόμενου ταξιδιού τους.

Source: tourismtoday.gr

Original article: American Express : Πως διαμορφώνεται το ταξιδιωτικό συναίσθημα.

guided tours

blank

Idyllic Aegean – 3 Nights

island hopping

7 nights Aegean Island Hopping

Santorini

4ήμερη αεροπορική εκδρομή στη Σαντορίνη για την περίοδο του Πάσχα

blank

Αγ. Πνεύματος σε Ναύπλιο – Τολό – Μυκήνες